31 Ocak 2014 Cuma

RİMMEL STAY MATTE PRIMER

Merhabalar!

Bugün sizlere benim için mucizevi bir ürünü anlatacağım. Rimmel markasını hepimiz biliyoruz. Birçok ürünü high end ürünlere alternatif olabilecek durumda. Şimdi size yine bayıla bayıla kullandığım bir ürünü anlatacağım.

Rimmel London Stay Matte serisini bilen bilir. Özellikle pudrası benim çekmecemde her daim bulunur. Stay Matte Primer da artık çekmecemin demirbaşlarından olacak bir ürün.

Yüz bazı almayı düşündüğüm bir gün Watsons'ta denk geldim bu ürüne. Fiyatı uygun olunca "denemekten ne çıkar" dedim ve aldım. İyi ki de almışım.


Ürün şöyle:



Kutusunda görüldüğü üzere beyaz renkli ürün uygulama sırasında şeffaflaşıyor.

Ürünü ilk sürdüğünüzde cildinizin görünümünü düzeltiyor, cildi güzel bir şekilde makyaja hazırlıyor. Kadifemsi bir yumuşaklık veriyor. Gün içerisinde en kaliteli fondöteni bile kusan yağlı bir cildim olmasına rağmen bu ürünü kullandığım zamanlarda fondötenim gün sonuna kadar dayanmayı başardı. Makyajımın vazgeçilmezleri arasına girdi. Kısacası aldığım günden beri kendisiyle aşk yaşıyorum.

İlk gördüğünüz anda bu ürünü alın ve hiç düşünmeden sepetinize atın. Kullanınca ne demek istediğimi anlayacaksınız.

Fiyarı 15TL.

Sevgiler:)


2 yorum:

  1. Goz bazi olarak kullanilabilir mi ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. göz için özel olarak üretilen bir ürün olmadığı için bilemeyeceğim maalesef :/

      Sil