24 Ocak 2014 Cuma

SEPHORA İNDİRİMİ VE SEPHORA PROFESSİONAL NO:45 MİNERAL PUDRA FIRÇASI

Merhabalar!

Sephora’nın meşhur indirimi yanılmıyorsam 26 Ocak’a kadar geçerli. 5-10-15-20TL’ye birçok Sephora ürününü deneme şansımız oluyor böylece.

Ben de haberi duyar duymaz cumartesi günü kendimi Ankamall Sephora’ya attım. İndirimin ilk gününde gitmiş olmama rağmen stant pek içimi açmadı. Özellikle Sephora Mineral Fondöteni denemek istiyordum ama ürün indirim kapsamında değildi, sadece likit fondötende indirim vardı.

Sonrasında fırçalar bölümüne geçtim. Ne zamandır almak isteyip ertelediğim Sephora Mineral Pudra fırçasını sonunda sepetime attım.

Fırça şöyle:




Aldığım günden beri kendisiyle aşk yaşıyorum resmen. Tüyleri o kadar yumuşak ki…Mineral pudra fırçası olarak geçse de bence oldukça işlevsel bir fırça. Mac fix pudrayı uygulamakta oldukça başarılı. Ayrıca likit fondöteni dağıtırken yüzde hiç fırça izi bırakmıyor. Allığımı sürerken elimin ayarının kaçtığı zamanlarda da allığın üzerinden pudra ile geçerken bu fırçayı kullanıyorum.

Kısacası mükemmel bir fırça. 

İndirimsiz fiyatı 42TL.


Sevgiler J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder