14 Şubat 2014 Cuma

ALIŞVERİŞ #2

Merhabalar!


Bakalım geçtiğimiz hafta neler almışım:

Maybelline Up In Smoke Make-Up Kit: Bu palet yılbaşına özel olarak Maybelline tarafından üretilmişti. Benzer renklerde farlarım olduğu için almayı düşünmüyordum. Fakat daha sonra 40TL’den 19TL’ye düşünce bi şans vermek istedim. Bu paletle yaptığım bir makyaj önümüzdeki hafta blogda olacak.

Essence StayAll Day Krem Far: Essence’in krem farını daha önce hiç denememiştim. Lila-mor tonlarında olan bu farı baz olarak kullanmak için aldım. Fiyatı 9TL.

Rimmel Wake Me Up Fondöten: Vee işte beklenen fondöten. O kadar çok övgü aldı ki bu ürün denemek için sabırsızlanıyorum. Bendeki rengi en açık olan Ivory. Fondötene dışardan baktığınızda içinde minik minik ışıltılar görüyorsunuz. Fiyatı 25TL.

Rimmel Scandaleyes Retro Glam Rimel: Bu markanın daha önce hiç rimelini kullanmadığımdan denemek istedim. Fiyatı 10TL.

Sevgiler J

2 yorum:

  1. Rimmelin scandaleyes serisini başarılı buluyorum. Genel olarak ambalaj hatası var bu markanın ama ürünleri aksine başarılı ;) Wake me up fondöten yorumlarını bekliyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. fondöten hakkında biraz daha fikir sahibi olunca ilerleyen günlerde blogumda yer alıcak. Yorumunuz için teşekkürler :)

    YanıtlaSil