28 Şubat 2014 Cuma

ELİDOR NEMLENDİRİCİ SIVI SAÇ KREMİ

Merhabalar!


Bugün sizlere bir türlü sevemediğim bir saç bakım ürününü anlatacağım.



Argan yağının sayısız faydasını ve saçlara ne kadar iyi geldiğini hepimiz biliyoruz. Ben de bu ürünün içerisinde argan ve babassu yağını gördüğümde saçlarıma iyi geleceğini düşünerek aldım. Fakat hata yapmışım.

Saçlarımı banyodan sonra taramayı kolaylaştırması için kullandım fakat hiçbir faydasını görmedim. Daha sonra bari saçlarım kuruyken düzleştirmeden önce yumuşatması için kullanayım dedim yine faydasını görmedim. Tek olumlu yanı saçta bıraktığı mis gibi kokusu.

Gönül rahatlığıyla tavsiye edebileceğim bir ürün olmadı maalesef. Bu ürüne vereceğiniz parayla gidip Elseve ya da Gliss’in sıvı saç kremlerini alabilirsiniz. Çok daha işe yarar ürünler.

Sevgiler J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder