24 Şubat 2014 Pazartesi

PROJECT PAN #1 : PROJECT 10 PAN

Merhabalar!

Geçen gün bloglovinde gezinirken Kozmetik Aşığı bloğunun sahibesinin şu yazısına rastladım. Ne zamandır aklımda olan bir şeydi elimdeki fazla ürünleri bitirmek. Bu yazı beni teşvik etti ve sevgili Kozmetik Aşığı’na katılmak istediğimi bildirdim. Kendisi bana mail gönderdi ve bitirmek istediğim ürünlerin toplu halde fotoğrafımı atmamı istedi. Hangi ürünleri bitireceğime karar verdim ve fotoğrafını çektim.

Bir ay içerisinde bu ürünleri bitirip bir ayın sonunda bitmiş halinin fotoğrafını Sevgili Kozmetik Aşığı’na atacağız. Böylece çekmecemizde yeni ürünlere yer açılmış olacak ve kullanmayı unuttuğumuz ürün sayısı azalacak. Bu sırada da kozmetik diyetinde olacağız.


Bakalım ben neleri bitirmeye çalışacağım:


Elidor Besleyici Bakım Spreyi: Saç spreyini aldığımdan beri pek kullanamadım. Çünkü bana kalırsa ürünün saçımda hiçbir etkisi olmadı. Bir an önce bitmesi peşindeyim.

Watsons Lip Balm: Elimde çok fazla lip balm var. O yüzden fazlalıkları bitirmek istiyorum.

Flormar 413 oje: Renginden yavaş yavaş sıkılmaya başladığım için bitirmeye çalışıyorum.

Flormar Wild Collection Pudra: Pan kısmını gördüğüm günden beri elim gitmiyordu. Bir an önce bitirip çekmecede yer işgal etmesin istiyorum.

Pure Beauty BB Krem: Beğendiğim bir ürün. Elimde yüz ürünü biriktirmeyi sevmediğim için bitirmeye karar verdim.

Deborah ruj: Benzer tonlardaki rujlarımdan kurtulmaya çalışıyorum. O yüzden bu ruj bitmeli.

Gratis Franziskus Ayak Kremi: Kullanma süresi geçmeden bitirmek istiyorum.

Marjinal Saç Serumu: Loreal Extraordinary Oil ile tanıştığımdan beri bu ürün bana çok işlevsiz geliyor. Bitince bir daha almayacağım.

Avon Durulanmayan Saç Kremi: Yine çekmecede yer kaplayan bir ürün ve bitirilmeyi bekliyor.

La Ligne El Kremi: Bu kremin kokusuna katlanmak çok zor. İlaç gibi kokuyor. Bir an önce bitirip kurtulmak istiyorum.

Bu projede sevgili Bayan Vertigonun Günlüğü, sevgili Kızılcık Şerbetim, sevgili Kozmetik Aşığı ve ben varız.

Projenin sahibi Kozmetik Aşığı'nın yazısı için buraya TIKTIK

Sevgiler:)

6 yorum:

  1. bakalım ne olacak sonumuz :D bitirebilecek miyiz, dayanamayıp alışveriş yapacak mıyız? çok meraklar içindeyim :))

    YanıtlaSil
  2. ben de merak ediyorum :) irademiz nereye kadar dayanacak bakalım?

    YanıtlaSil
  3. Herkes farı,allığı nasıl bitireceksin diyor:'( sanırım en zorlarını ben seçtim cidden:( :)) Her sabah onlara bi abanışım var ama.. görülmeye değer:) Sen kesin bitirirsin tatlıcım eminim;)

    YanıtlaSil
  4. bence sen de bitireceksin canım;)

    YanıtlaSil
  5. Hepsini yakın zamanda bitirirsin umarım, her gün kullanılınca bitiyor ^__^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bitmek üzere birçoğu :) ama lip balm çok zorluyor her dakika kullansam da bitmedi :(

      Sil