26 Mart 2014 Çarşamba

RİMMEL WAKE ME UP FONDÖTEN – İVORY

Merhabalar!

Yabancı blogger ve youtuberlardan görüp iç geçirdiğimiz, bazılarımızın kozmetik yasağına rağmen cesaret edip yurtdışından sipariş edip kavuştukları Rimmel’in meşhur fondöteniyle karşınızdayım.


Watsons’ı bir kez daha tebrik etmek istiyorum, tüketicilerin isteklerine bu derece kulak verip talep doğrultusunda bu fondöteni Türkiye’ye getirdiği için. Artık bu mucizevi fondöten bizim için erişilebilir durumda.





Ürünün kapağının rengi ve şişe tasarımı oldukça başarılı. Pompalı olması ise ürünün kullanımını hijyenik ve pratik hale getiriyor.


Rimmel’in bu fondöteni size aydınlık ve capcanlı bir cilt vaat ediyor. Vaadini de başarıyla yerine getiriyor.

Ürüne dışardan baktığınızda içinde minik minik ışıltılar mevcut. Bu minik ışıltılar cilde aydınlık ve glowy bir görünüm veriyor. Flaşlı çekince içindeki minik ışıltıları biraz da olsa yakalayabildim.

Bendeki rengi Ivory. NC 20 tenime tam geliyor.

Kapatıcılığı orta seviyede.

Çok hafif çiçek kokusu var. Rahatsız etmiyor, mis gibi.

Drugstore ürün olmasına rağmen sarı alt tonlu. 


Glowy bitişli olması nedeniyle biraz endişelenmiştim. Yağlı cildimde nasıl durur acaba diye. Fakat herhangi bir sorun yaşamadım, gün içinde biraz parlamalar oldu ama üstünden pudra ile geçince sorun kalmadı.

Bu fondötenin üzerinden pudra geçerek, fondötenin o aydınlık görünümünü matlaştırmak istemediğim için Flormar 20 numaralı terracotta pudra kullanıyorum. Flormar pudra da aydınlık ve minik ışıltılı olduğu için fondötenimle uyum sağlıyor.

Kısacası benim favori fondötenim bu aralar budur. Son zamanlarda başka ürüne gitmiyor elim.

Fiyatı 25 TL.

Sadece Watsonslarda bulabilirsiniz.

Sevgiler J



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder