15 Nisan 2014 Salı

THE BALM TİME BALM CONCEALER

Merhabalar!

Bugün The Balm markasından bir ürünle karşınızdayım. The Balm markasının ürünlerini o kadar çok seviyorum ki standı eve toplama ihtimalimden korkuyorum.


The Balm’ın ambalajlarının sevimliliği malum. Fakat bu üründe çok aman aman bir tasarım, göze hitap etme söz konusu değil. Plastik bir kabı var.  İçerisinden küçük bir sünger çıkıyor. Yapısını çok beğenmediğim için kullanmıyorum ben. 





Bendeki rengi light-clair. Göz altlarımda morluk gibi bir problemim yok, morluk problemi yaşayanların daha koyu tonlara bakmasını öneriyorum. Bileğimde dağıtılmış halini görebilirsiniz.


Ürünü göz altıma corrector olarak ya da lekelerimi kapatmak için fırça yardımıyla kullanıyorum. Parmaklarınızla da uygulayarak elinizin ısısıyla daha kolay bir şekilde ürünün dağılmasını sağlayabilirsiniz. Çünkü oldukça kıvamlı bir ürün.

Kapatıcılık anlamında 5/5 veriyorum. Ama belirttiğim gibi ciddi bir göz altı morluğum söz konusu değil. O yüzden benim kapatıcıdan beklediğim here şeyi rahatlıkla yerine getiriyor.

Çok hafif bir bal kokusu mevcut. Beni rahatsız etmedi. Ama hassas olanlar yine de stantlarda denemeden almamalı.

Ürünün göz altı morluklarına bakım yaparak uzun vadede bunları azalttığı iddiası var. Ben pek inandırıcı bulamadım.

Çizgilere gün içerisinde dolma yapabiliyor, o yüzden ben pudra ile sabitleyip kullanıyorum.

Gratis’ten edinebilirsiniz.

Sevgiler J


4 yorum:

  1. Kapatıcılığı göz altlarıma fazla geldiği için ben burun bölgemdeki gözenekleri kapatmak için kullanıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gözenekleri kapatmak için hiç kullanmadım. yarınki makyajımda bir deneyeceğim :)

      Sil
  2. Benim de goz altlarima biraz yogun kaliyor o yuzden daha cok sivilce veya kizariklik gibi seyleri kapatmakta kullaniyorum. Kapaticiligi mukemmel bence de

    YanıtlaSil