26 Mayıs 2014 Pazartesi

İNSTAGRAM'DA BEN #5


Merhabalar!

Geçtiğimiz iki hafta Instagram'da neler paylaşmışım haydi hep beraber bakalım :)




Soma faciasında yapılacak yardımlarda ücretsiz kargo uygulaması başlatan Yurtiçi Kargo'ya sevgilerimi iletiyorum.


Mini Avon alışverişim. Ürünleri biraz daha kullanıp yorumlarımı blogda paylaşacağım.


Mini nail art denemesi. 


Güne bir fincan kahveyle başlayanlardan mısınız? Buyrun sizi de şöyle alayım :)


Migros'ta %50 indirim vardı. Birçok ürünü merak etmeme rağmen sadece bu iki ürünü alarak indirimi zararsız atlattım.


Wet n Wild alışverişim. Tunalı'ya gidip Comfort Zone palet bulamamak beni her ne kadar üzse de bu cicileri alarak kendimi avuttum :p


Poffy'nin şımarık halleri. Yerim o pembiş dilini :) Evimin neşesi, çoğu insanda bulamadığım sadakati, sevgiyi, şefkati onda buluyorum. 

Benim bir haftam böyle geçti.

Sevgiler :)

4 yorum: