6 Mayıs 2014 Salı

PASTEL BLUSH ON ALLIKLAR: 15-16-17

Merhabalar!

Bugün sizlere Pastel’in çıkarmış olduğu üç adet koleksiyon ürünü allıkları anlatacağım.

Öncelikle tasarım olarak çok şirinler. Tarte markasını kullanmadım ama bloglardan gördüğüm kadarıyla oldukça benziyor.


Kapağında küçük bir aynası da var. Acil durumlarda işe yarayabiliyor.




İçerisinde belirgin olarak pırıltı,sim vs. yok. Biraz tozutma problemi mevcut.

Renklerin daha iyi görülebilmesi için farklı ışıklarda fotoğraflar çektim:



17 numaralı On Rose rengi benim favorim. Çok güzel bir pembe tonu. Yüzümü canlandırıyor. Her ten rengine yakışacağını düşünüyorum.

16 numara olan Golden Sand rengini ise kontür yapmak için uyguluyorum. İçerisinde çok hafif sim var ama rahatsız edecek kadar değil.

15 numarası ise mercan/turuncu tonlarında ve bahar aylarına çok uygun.

Bu şirin allıkların negatif yönlerine gelelim şimdi de. Ben bu allıkları bir türlü homojen olarak dağıtamıyorum. 

Swatclardan da anlaşılacağı gibi tebeşirimsi yapıları var. Bir de kalıcılık bakımından sınıfta kaldılar. En fazla 2 saat filan dayanıyor, sonrasında uçup gidiyor.

İsteyenler Pastel’in online sitesinden ya da kozmetik satan mağazalardan edinebilir.

Sevgiler J


2 yorum: