22 Mayıs 2014 Perşembe

TIRNAK BAKIM KÜRÜM

Merhabalar!

Geçtiğimiz hafta Soma’da yaşanan katliamda 301 işçi hayatını kaybetti. Bu olay bir kez daha gösterdi ki Türkiye’de insan hayatının hiçbir önemi yok. Önemli olan yalnızca para kazanmak, nasıl ne şekilde olduğu mühim değil.

Bu süre zarfı içerisinde bloğa yazı girmek istemedim. Bu denli büyük bir acı yaşanırken ojemin numarası, rujumun kaç saat kalıcı olduğu, saç bakımı rutinim üzerine yazmak çok boş ve anlamsız geldi.

Birçok blogger arkadaşım yazmaya başladıktan sonra ben de “artık yazmaya geri dönmeliyim” dedim ve işte buradayım.

Ölen kardeşlerimizin ailelerine sabır diliyorum. Hak hukukun onlardan yana olacağına inanmak istiyorum. Hala yardım kampanyaları düzenleniyor, internet üzerinden yapılan paylaşımlara bakabilirsiniz. Desteğinizi esirgemeyin lütfen.

Gelelim bugünün yazısına…

Bugün sizlere ev yapımı bir tırnak bakım kürü tarifi vereceğim. Birkaç yerden gördüğüm tariflerin ortak noktasını çıkarıp kendimce bir kür hazırladım.


Öncelikle bir limonun yarısının suyunu boş bir kaba sıkıyoruz. Ben biten nemlendiricimin kabını kullandım.  Ardından da iki tatlı kaşığı tatlı badem yağını ekleyip karıştırıyoruz. İşte bu kadar.



Badem yağı tırnaklara ihtiyacı olan nemi veriyor.


Limon suyu ise tırnak sararmalarının önüne geçiyor.


Bu karışımı ojesiz tırnaklarımıza pamuklu çöp yardımıyla uygulayıp yarım saat bekletiyoruz. Ardından ılık suyla ellerimizi durulayıp nemlendiricimizi uyguluyoruz.

Ben bu karışımı haftada iki kez yapıyorum. Tırnaklarımın daha sağlıklı ve kırılmalara karşı dayanıklı olduğunu gözlemledim. Evde bulunan malzemelerle yapımı pratik, siz de deneyin, pişman olmayacaksınız.

Sevgiler J

*Son iki görsel Google’dan alıntıdır.



4 yorum:

  1. Biz senle hep yakın zaman aralıklarında benzer ürünler ya da konular hakkında yazıyoruz canım :)) İçine biraz da vazelin eklersen krem kıvamında olacağı için kullanımı kolay olur bence, ben öyle yapıyorum canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalp kalbe karşı demek ki :) bir dahaki sefere öyle deneyeyim canım. teşekkür ederim önerin için :*

      Sil
  2. Limon sararmalara en iyi gelen şey cidden=) Çok güzel bi tarif olmuş canım

    YanıtlaSil