24 Haziran 2014 Salı

İNSTAGRAM'DA BEN #9

Merhabalar!

Bu hafta inanılmaz pozitif ve güzel geçti benim için(yazın gelişinden sanırım). Bakalım bu İnstagram'a nasıl yansımış :)


Evet yaz mevsimi dedim ama bu waffle ı da mideye indirdim. Neyse ki kardeşimle beraber yedik, tamamını tek başıma yemekten iyidir :p


En sevdiğim kahvaltım. Biraz yulaf, süt, badem, ve üzüm. Elinizde kuruyemiş ya da kuru meyve olarak ne varsa ekleyebilirsiniz. Hem inanılmaz tok tutuyor, hem de sağlıklı.


Leopar tırnak deseni uyguladım. Fena olmadı diyebilirim :)


Flormar oje, 424 numara. Benim için yaz demek su yeşili oje demek. 


Bu da bizim iyi geceler pozumuz :)


Tepeden moda furyasına ben de katıldım. Yaşasın tiril tiril elbiseler.


Takipçi sayım 333 olmuş, ben de bu anı ölümsüzleştirdim. Herkese çok teşekkür ediyorum, iyi ki varsınız <3


Rengarenk bileklikler takmanın tam zamanı :)

Benim bir haftam böyle geçti işte. Siz neler yaptınız?

Sevgiler :)

4 yorum:

  1. Ay bayılıyorum bunlara ben ya :))
    Su yeşili ne kadar yakışmış ;)
    Pamuk gibi ya yanımda olsa sevemezdim ama sen sev benim yerime :))
    Öpüyorum ki kocamaaan ;*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin yerine öpücük verdim kendisine :)
      kocaman öpüldün :*

      Sil
  2. çok tatlı fotoğraflar canım Allah neşeni arttırsın:)

    YanıtlaSil