9 Temmuz 2014 Çarşamba

GÜNÜN GÖZ MAKYAJI #EOTD

Merhabalar!

Bugün sizlere haftasonu yaptığım göz makyajımdan bahsedeceğim.

Öncelikle kullandığım ürünleri görelim:


Öncelikle göz kapağımın üstüne Maybelline Color Tattoo’dan On and on bronze rengini uygulayarak makyajıma baz oluşturdum. Nude Tude paletinde yer alan altın tonlarındaki snobby rengini gözlerimin iç köşelerine uyguladım. Sophisticated rengi ile de gölgelendirme yaptım. En son mat bir kahve olan sultry rengi ile de daha yumuşak bir geçiş için gölgelendirme yaptım.

Kirpik diplerime çok ince eyeliner uyguladım.

Gözlerimin altına şu aralar renkli far uygulamayı çok seviyorum. Fırçamı ıslatarak H&M paletindeki yeşil rengi kirpik diplerime uyguladım. Gözlerimin içine Rimmel Scandaleyes ten rengi göz kalemi  uyguladım. Bol rimel sürdüm. Sonuç:






Ben çıkan sonucu sevdim. Fena olmadı. Siz nasıl buldunuz?

Sevgiler :)


14 yorum:

  1. Çok beğendim ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş pek güzel olmuş ;)

    YanıtlaSil
  3. Kahverengi gözlere bu tonlarda kalem/dipliner çok yakıştırıyorum
    Gayet güzel gözüküyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. göz rengini biraz daha ortaya çıkarıyor, benim de son zamanlarda çokça uyguladığım bir yöntem oldu :)

      Sil
  4. Bence çok hoş olmuş, gözüne de gitmiş bu tür makyaj :) hep yap bence :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol bitanem :) şu aralar taktım zaten şu tonlara :)

      Sil
  5. Alt kirpik dibine surdugun ne guzel bi renk oyle :) ellerine saglik cok hos olmus

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım :) h&m paleti sırf o renk için aldım :)

      Sil