18 Temmuz 2014 Cuma

MİM :)

Merhabalar!

Sevgili Viva Makyaj beni mimlemiş, kendisine çok teşekkür ediyorum. Çok severek takip ettiğim bir blogu var. Siz de bir göz atın derim :)

Sorulara geçelim :)

1 - Blog ismin neden bu? Özel bir anlamı var mı ki?     

Deniz benim için çok önemli, çok seviyorum. O yüzden blogumun adı "makyaj denizi" olsun dedim.      

2 - Hayatının en acı olayı ne ki? 
Ölüm dışında, sana ders veren bir şey yaşadın mı hiç?

Bundan 5 yıl önce büyük bir trafik kazası geçirdim. Kendi başıma ayakta kalmayı, ayakta durabilmek için tek gücün kendimde olduğunu öğrendim. Hayatta hiçbir şeyin garantisinin olmadığını, ardımda yarım kalan işler bırakmak istemediğimi öğrendim.

En önemlisi kalp kırmanın gereksiz olduğunu, çünkü hayatın her zaman arayı düzeltme imkanı vermeyebileceğini öğrendim. 18 yaşındaydım ama hayat bana ikinci bir şans verdi, çok daha olumlu, ılımlı bir insan olmamı sağladı.

3- Yurtdışında görmek istediğin bir yer var mı?     

Elbette. Woody Allen hayranı olarak Paris'i görmek, Midnight İn Paris filminde faytonun geçtiği o sokaklarda yürümek isterim.
          
4- Hayatının Kitabı ne?       

Bu soruya net bir cevap veremiyorum. Çünkü her bir kitabın hikayesi, duygusu kendi içinde çok özel.                      

5- Koleksiyonunuz var mı ? Varsa ne? 

Eskiden peçeteleri biriktirirdim. Rengarenk, desen desen. Ama şimdi koleksiyon yapmıyorum. 

6- Hangi enstrüman olmak isterdin?            

Keman. 

Eveeet sorular bu kadardı. Bu mimi yapmayan herkesi mimliyorum ben de :)

Sevgiler :)           

2 yorum:

  1. Gitsin de gelmesin bi daha o günler..
    Peçete koleksiyonu iyiymiş ama ;)
    Öpüyorum ki kocaman :*

    YanıtlaSil