23 Temmuz 2014 Çarşamba

PENCERE MİMİ

Merhabalar!

Bugün bir mim yazısı ile karşınızdayım. Blog yazmaya ilk başladığım zamanlarda kimse mimlemezdi beni üzülürdüm. Ama şimdi görüyorum ki insanların aklına geliyorum ve mimleniyorum. Bir kez daha hepinize çok teşekkür ediyorum.

Beni mimlediği için İşin Aslı ' na çok teşekkür ederim, sevgilerimi yolluyorum :)

Bu mimi öncelikle anlatayım:)

Bu mimde pencere veya balkona gidip dışarıyı izliyoruz:) Gözümüze ilk çarpan insanı bir güzel sapık gibi süzüyoruz :D Ne yaptığını ne giydiğini falan anlatıyoruz. 

Ben de mimi yapmak için çıktım ofisin balkonuna. Gözüme ilk olarak takım elbiseli elinde çantası olan bir iş adamı çarptı. Kafasının üstünde güneş gözlüğü vardı. Oldukça telaşlıydı, bir yere yetişmek zorundaymış gibi bir tavrı vardı. 

Ayy ben çok sevdim bu mimi :)

Yapmayan herkesi mimliyorum.

Sevgiler :)

1 yorum: