25 Ağustos 2014 Pazartesi

REAL TECHNİQUES STİPPLİNG BRUSH

Merhabalar!

Bugün Real Techniques’ten stippling brush ile karşınızdayım. 



Fırça duo fiber yapıda. Alt kısımdaki kıllar daha yoğun iken üste doğru kılları seyreliyor. Yapı olarak ne yüzünüzü tahriş edecek kadar sert ne de kontolü imkansızlaştıracak kadar yumuşak. Tam olması gerektiği gibi.



Ben krem allıkları uygulamak için almıştım bu fırçayı. Ki gerçekten de bu konuda oldukça başarılı. İz bırakmadan, homojen bir şekilde krem allığınızı dağıtmanıza yarıyor. Ayrıca çok yoğun yapıdaki fondötenlerinizi de bu fırçayla uygularsanız fondöteninizin maske gibi durmasını önler, daha doğal bir görünüm elde edersiniz.


Bu fırça çok kolay temizleniyor olması ve fazla ürün yemiyor. Bu yönlerini de çok sevdim.


RT markasının en işlevsel fırçalarından birisi. (Expert face brushtan sonra tabii ki)

Satın almak isterseniz Gratis, Watsons, Rossmann sık sık indirimler yapıyor, Kozmela’da da şu anda %50 indirim var. 

Sevgiler :)




2 yorum:

  1. Ben de genelde jel ya da krem allıklar için kullanıyorum. Eşit ve doğal bitiş sağlıyor, büyük aşk yaşıyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu fırçadan önce krem allıklara küsmüştüm, kullanmayı beceremiyorum diye. şimdi severek kullanıyorum :)

      Sil