2 Eylül 2014 Salı

AVON KREM GÖZ BAZI

Merhabalar!

The Balm’ın meşhuuur Put A Lid On İt göz bazını henüz mağazalarda bulamıyorken deneme amaçlı olarak satın aldığım bu ürünle karşınızdayım.


Ürünün rengi light beige olarak yazıyor ama katalogda tek renk olarak gördüğümü hatırlıyorum.


Gördüğünüz gibi ürünün dibini gördüm, yaşasın! Bu da bitince çekmecemdeki bir üründen daha kurtulmuş oluyorum.


Parmaklarımla ısıtıp göz kapağıma uyguluyorum. Yalnız homojen bir şekilde ve hızlı olarak uygulamanızı öneririm. Çünkü çok çabuk sabitleniyor ve göz kapağınızda homojen olmayan çizgi çizgi, kötü bir görünüme sebep oluyor. En negatif özelliği bu sanırım.

Yağlı ve düşük göz kapaklarım var. O yüzden her göz bazı bende işe yaramayabiliyor. Bu göz bazını genel olarak beğendim, çünkü göz kapağımdaki farı sabitledi, gün sonuna doğru hafif dağılmalar olsa da. Farların renginin daha belirgin olmasını sağladı. Gözümde iritasyona sebep olmadı.

İndirimli fiyatı 10TL civarında.

Yine de en sevdiğim bazın yazısı şurada. Okumak için TIKTIK

Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder