22 Mart 2015 Pazar

ARALIK-OCAK-ŞUBAT BİTENLER

Merhabalar!

Uzun zamandır bitenler yazısı yazmıyordum. Hangi ürünleri bitirmişim merak ediyorsanız sizi yazının devamına alayım:


Rimmel Match Perfection Kapatıcı: Çok sevdiğim bir kapatıcı. Gerçi şu aralar Loreal'in True Match'i favorim oldu.

Maybelline Colossal Kajal Volum Express Rimel: Bende çok bir etkisi olmadı bu rimelin. Günlük kullanım için ideal, ama ekstra dolgunluk vs. vermedi maalesef.

Alix Avien Rimel: Alt kirpik diplerime kullandığım ince fırçalı bir rimel. Fena değildi.

 ,
Dirty Works Detox Mask:Yazısı için: TIK TIK

Watsons Biralı Saç Maskesi: Severek kullandım. Birçok pahalı saç maskesi ile aynı etkiyi veriyor diyebilirim.

Bee Beauty Cream: Kokusu mükemmeldi. Severek kullandım.

Gratis Nose Strip: Burun bantlarına mecbur kalacak şekilde siyah noktalarım var maalesef ki:/ Yenisi alındı bile.

Neutrogena Liquid Yüz Yıkama Jeli: Kuru ciltlilerin uzak durması gereken bir ürün. Yağlı cildimde kuruma yapmadan güzel bir şekilde temizleme görevini yerini getirdi.

Neutrogena Tonik: Kokusundan içindeki alkol miktarını anlayabiliyorum. Çok sevdiğim bir ürün olmadı. 


Deodorant, parfüm ve saç boyası.


Rimmel Oje, Rossmann Ayak Peelingi, Kirpik kıvırıcı.


Rimmel exaggerate göz kalemi: Gözümde akmadan duran tek siyah göz kalemi. Severek kullandım.

Deborah CC Cream: Renk eşitsizliğini düzelten sevdiğim bir ürün oldu. Tek dezavantajı çabucak bitiyor olması.


Islak mendil ve saç kremleri ...


Elidor saç kremi, Essence tırnak bazı ve Rimmel'in Rita Ora serisinden oje.

Benim biten ürünlerim bunlardı. Bunlar bitti, yenilerine yer açıldı diyorum.

Sevgiler :)


2 yorum:

  1. Merhaba :) Blogunuzu severek takip ediyorum. Sizi de kendi bloguma beklerim - destek için siteme katılmanız beni çok mutlu eder http://nurundelidolublogu.blogspot.com.tr/ :)

    YanıtlaSil