15 Ağustos 2014 Cuma

RİVAL DE LOOP YOUNG BAKED HİGHLİGHTER – TERRACOTTA AYDINLATICI

Merhabalar!

Rossmann’dan indirim döneminde merak edip aldığım bir ürünle karşınızdayım.

Rival De Loop ürünlerini çok sevemedim nedense. Mesela Essence kalite olarak daha iyi. Şurada  bahsettiğim eyelinerlar gözümü çok yakmıştı. O günden beri bu markaya biraz mesafeliyim.


Ürün 13 gr. Kullan kullan bitmez. 


Bendeki rengi 01 moon dust. Sarı alt tonlu olduğum için sarı alt tonlu aydınlatıcıları daha çok seviyorum. Fakat bu aydınlatıcı pembe alt tonlu. O nedenle highlighter olarak kullandığımda biraz yapay duruyor. 


Ben bu ürünü yaz akşamlarında allığımın üstüne hafifçe sürüyorum. Cildime sağlıklı bir ışıltı veriyor.


İçindeki pırıltılar iri değil.


Elinizde Mary Lou gibi bir aydınlatıcı varsa boşuna gidip almayın derim. Ama bir aydınlatıcım olsun, uygun fiyatlı olsun diyorsanız size tavsiye edebilirim.

Sevgiler :)


2 yorum:

  1. Aaa hiç pembemsi durmuyor oysa kabında:) Başka renkleri varsa bakılabilir aslında. Ben de sarı alt tonlu olduğum için bana pek gitmez:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başka rengini standda göremedim. ama 01 diye renk numarası verdiklerine göre başka renkleri de olması gerekiyor gibi sanki :)

      Sil