19 Ağustos 2014 Salı

WET’N WİLD TEKLİ FAR - BRULEE

Merhabalar!

Yurtdışından kozmetik satın almanın yasak olduğu bir ülkede yaşıyoruz malum. Wet’n Wild birçok kişide görüp almak istediğim bir markaydı. Fakat acaba gümrükte takılır mı sıkıntısını çekmemek için satın almaktan hep kaçınmıştım. Gratis sağ olsun bizim için bu markayı Türkiye’ye getirdi, hem de çok uygun fiyatlarla.

Benim en çok merak ettiğim ürünleri farlar oldu. Çünkü çoğu Mac ürünlerine dupe olarak gösteriliyor. Bu markadan ilk seçtiğim far ise Brulee oldu.


Özellikle yaz aylarında canım makyaj yapmak istemiyor. Sıcağa dayanmayacağını biliyorum. Böyle günlerde en azından göz kapağımdaki renk tonunu eşitlesin diye ya da kaş altımı daha aydınlık göstersin diye mat krem tonlarında far arayışına girmiştim. Sonra bu bebeği gördüm ve hemen aldım.


Baştan uyarayım: Farı ilk kez açarken dikkatli olun ve tırnaklarınızı çok kullanmayın. Benim tırnağımı kırmayı başardı çünkü.


Farın mat oluşu sizi korkutmasın. Herhangi bir şekilde dağıtmakta zorlanmıyorsunuz ya da sanki tebeşir sürmüşsünüz gibi bir görüntü oluşmuyor. Oldukça homojen dağılıyor.


Rengin güzelliğine bakar mısınız <3

Farda biraz tozutma problemi var, bu nedenle kılları sık olan bir fırça ile uygulamakta fayda var. 

Pigmentasyonu oldukça iyi. 6-7 saat bozulmadan dağılmadan gözünüzde kalıyor.

Ben bu fara bayıldım. Bulduğunuz yerde alın derim.

Sevgiler :)



4 yorum:

  1. Ben de severek kullanıyorum Brulee'yi :)

    YanıtlaSil
  2. Bunu cook almak istiyorum ve bir türlü bulamıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. karaborsa ürünü oldu bu gerçekten. ben de ankara'da bulamadım, fethiye'ye tatile gittiğimde buldum :/

      Sil