20 Mart 2014 Perşembe

ESSENCE GET BİG LASHES RİMEL

Merhabalar!

Bugün Essence markasından bir rimel ile karşınızdayım. Baştan söyleyeyim bol görselli bir yazı olacak.

Essence’in rimelleri 10 TL’yi geçmeyen ürünler. Yani fiyat bakımından oldukça avantajlı.


Bu rimeli arkadaşımın tavsiyesiyle aldım. 



Fırçası kıvrımlı. Bu bakımdan Maybelline Falsies maskaraya benziyor. Yapı olarak ise kıl fırça. Plastik fırçaları pek tercih etmiyorum, çünkü kirpiklerimin dibine batıyor ve canımı yakıyor. (Maybelline Rocket Maskara hariç)

Yapı olarak kıvamı biraz akışkan, sürdükten sonra sabitlenmesini beklemezseniz göz kapaklarınıza bulaşması muhtemel. Rimelin simsiyah bir bitişi var.

Kirpiklerim kısa ve düzdür. Öncelikle bunu belirtmem gerekiyor. Fotoğraflarda kirpiklerimi kirpik kıvırıcı ile güzelce kıvırdıktan sonra iki kat rimel sürülmüş halini görebilirsiniz.





İkinci katta hafifçe kirpiklerimi birbirine yapıştırdı. Ama yine de verdiği çok kirpiğim varmış efektini sevdim.

Benim gözümde herhangi bir alerjiye sebep olmadı. Göz yapısı hassas olanlarda hassasiyete yol açar mı bilemiyorum.

Fena bir rimel değil, fiyatı uygun.

Denemek isteyenler Gratis’ten veya Rossmann’dan edinebilir. 

Sevgiler J


4 yorum:

  1. Bu rimel kaldırıldı ne yazık artık satılmıyor.. Benim Loreal rimellerden sonra ki tek favorimdi =/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten mi:( firmalar neden sevilen ürünlerini kaldırıyor anlamıyorum :(

      Sil
  2. Güzel gözüküyor baya tatlımmm! Mimlendin;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk kez mimlendim ve çok heyecanlandım. teşekkür ederim canım en yakın zamanda cevaplicam ;) :*

      Sil