18 Haziran 2014 Çarşamba

INSTAGRAM'DA BEN #8

Merhabalar!

Bu sıcakta grip olmayı başardığım için bu hafta makyaj yapmadan (daha doğrusu yapamadan) dolaştım. Instagram'da da sık sık paylaşım yapamadım. Neyse ki şimdi daha iyiyim :)

Haydi bakalım benim bir haftam nasıl geçmiş :)



Bayan Vertigo yeni bir tag başlatmıştı. İşte bunlar da benim #yazliklipglosslarım. Elimde bundan başka da gloss yok zaten :)


Watsons Kartımı gidip aldım. Scandaleyes Nude göz kalemini ise katalogda görmüştüm. Stantta denk gelince havada kaptım diyebilirim :)


Tırnaklarımı oje öncesi baz sürerek sararmalara karşı koruyorum. Gerçekten çok memnun kaldığım bir ürün oldu. Yazısını okumadıysanız tık tık.


Epey merak edilen Pastel Nude serisinden iki adet oje aldım. Yazısını okumak ve swatchlara göz atmak için buraya alayım :)


Alix Avien 245. Hayatında bir tane beyaz ojen olsun deseler kesinlikle bunu seçerdim. Bayılıyorum ve kendime çok yakıştırıyorum :)


Pazartesi günü çıkıp minik bir alışveriş yaptım. Mac Fix Powder Plus Foundation ne zamandır aklımda olan bir üründü. Beyonce Rise ise 9.90TL'ye düşmüştü. Ben de kokusunu denemek için aldım.

Sevgiler :)



2 yorum:

  1. En sevdiğim :))
    Parfüm güzel çıkmıştır umarım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. henüz koklamaya fırsatım olmadı :) ama beyonce yaparsa kötü olamaz düşüncesine sahibim :)

      Sil