23 Ocak 2014 Perşembe

ALIŞVERİŞ #1

Merhabalar!

Son zamanlarda yılbaşı, kış indirimi derken indirimlere doyduk gerçekten. Ben de bu indirim döneminde standlarda bulabilidiklerimi aldım.

Neler almışım bir bakalım:

Shady Lady Vol.1: Ne zamandır merak ettiğim bir palet. Yazısı ilerleyen günlerde gelecek. %40 Gratis indirimiyle aldım.

Balm Jovi Palet: Deli gibi merak ettiğim bir palet. Renkleri gece makyajına uygun.%40 indirimle aldım.

Loreal True Match Fondöten ve Pudra: Bendeki rengi w3. Kullanıp hakkında fikir sahibi olunca yazısı gelecek.%35 indirimle aldım.

Rimmel Stay Matte Primer: Makyaj bazı ararken rastgele görüp "denemekten ne çıkar ki" diyerek aldım. Fiyatı 15TL.

Balm Shelter: Fondöten kullanmadığım zamanlarda cildimi nemlendirip rengini eşitlesin diye aldım. İndirimle 26TL'ye geldi.

Balm Put A Lid On It: Yağlı göz kapaklarıma derman olur umarım. Fiyatı 27TL

Lionesse Takma Kirpik: Bendeki 703 numara. İlk takma kirpiğim kendisi <3

Pastel Allık:Yeni seriden natural ve golden sand renkleri. İtiraf ediyorum ambalajının güzelliğine vurulup aldım.Fiyatı 10TL.

Essence Beauty Beats Aydınlatıcı Pudra: Justin Bieber'dan nefret etmeme rağmen Essence'in aydınlatıcı pudralarını seviyorum, o yüzden koleksiyonuma dahil oldu.

Golden Rose Matte Velvet Ruj:Bendeki 18 numara. Kırmızı ruja bayılan birisi olarak bu mat ruju kaçırmam imkansızdı. Üstelik içinde paraben yok. 11,25TL'ye aldım.

Essence Sun Club All-in-one Bronzing Highligter: İsminden de anlaşıldığı gibi biraz bronzer biraz highligter. 12TL'ye aldım.

Mac Fix Fluid Fondöten:NC20 numara. Mac'ten aldığım ilk ürün. Yanında ayrıca pompasını da satın almanız gerekiyor. Fondöten 75TL, pompası 20TL.

Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder