11 Temmuz 2014 Cuma

BEE BEAUTY BODY CREAM VANİLLA & CHEESECAKE

Merhabalar!

Bugün Gratis’e özel Bee Beauty markasının vücut kremi ile karşınızdayım.


Bu kremi stantta ilk gördüğüm anda kokusuna aşık oldum. Mis gibi cheesecake kokuyor. Tatlı yeme isteğimi arttırıyor bile diyebilirim.

Kokudan bahsetmişken hassasiyetiniz varsa satın almadan önce denemenizi öneririm.



Kıvamı body butter kadar yoğun değil, ama çok da akışkan bir kıvam beklemeyin. İlk sürdüğünüzde biraz yağlı bir his bırakıyor. Kısa süre içerisinde vücut tarafından emiliyor. Cildinizin nemlendiğini hissediyorsunuz.

Yalnız etkisi çok uzun sürmüyor, ihtiyaç duydukça uygulamak gerekiyor.

Sonuç olarak ben bu kremi sevdim. Fiyatı da epey uygun, indirimlerde 7-8 TL gibi bir fiyata iniyor.


Sevgiler :)

8 yorum:

  1. Yağ gibi durmuyo mu ama :))
    Vanilya kokusunu severim de kremi sevemedim işte :D
    Güle güle kullan canım benim ;*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz daha cheesecake kokusu baskın sanırım ondan olabilir :)
      teşekkür ederim *

      Sil
  2. ben bunun kokusunu çok seviyorum ama bana vanilyadan çok limonlu cheesecake kokusu geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi daha kokladım, evet gerçekten haklısın canım :)

      Sil
  3. Oooh ben de az önce peelingini uyguladım harika ya kokusu sabahtan akşama kadar koklayabilirim, kollarımmis gibi kokuyo:)) Ah bir de kokuları en azından 7-8 saat süreydi:p

    YanıtlaSil
  4. Gratis'in kendine has el kremleri filan da pek nem hissi vermiyor bana ama bunu denemek lazım kokusu için :) güle güle kullan

    YanıtlaSil