4 Şubat 2015 Çarşamba

WET’N WİLD MEGA CLEAR MASCARA

Merhabalar!

Essence’in şeffaf kaş jelini şuradaki yazımda anlatmıştım. Ürün deyimi yerindeyse karaborsaya düştüğünden hiçbir yerde bulamaz oldum. Bu nedenle Essence’den vazgeçmek benim için ne kadar zor olsa da Wet’n Wild’a bir şans tanımak istedim.




Ürünü bu ön yargılarla kullanmaya başladım. Ama daha kullandığım ilk gün ne kadar yanıldığımı anladım. Essence’den daha iyi bir performans sergilediği çok açık.


Kaşlarımı sertleştirmeden sabitliyor ve gün boyu kalıcılığını koruyor. Gün içerisinde aşağı bakmaya başlayan kaşlarım bu ürün sayesinde yola geldi.

Fiyatı %50 indirimle 5TL’ye gelmişti. Bu fiyata bu performans.

Artık favori kaş jelimi bulmuş durumdayım.

Gratis’lerden edinebilirsiniz.


Sevgiler :)

10 yorum:

  1. cok guzel bır yazı olmus canım ellerıne saglık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler tatlım :)

      Sil
    2. içinde e vitamini ve protein olduğu yazıyor yabancı sitede ve kaş kirpik gürleşmesine,yeni kaş çıkmasına da destek oluyormuş.Kullandığın süre zarfında böyle bir gözlemin oldu mu?

      Sil
    3. maalesef öyle bir etkisini görmedim. onun için ayrıca bakım yağları kullanmak gerekir diye düşünüyorum

      Sil
  2. selam ben instagramdan @kizsal_seyler33 :) takipteyim benim bloğuma da beklerim sevgiler ♥

    http://blogkizsalseyler.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir ürüne benziyor.
    Bloğunu yeni gördüm ve takibe aldım, bana da beklerim ;) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Bu ürünü bende kullanıyorum fiyatına göre performansı gayet iyi bence :)
    blogunu takibe aldım
    Benimde bakım ve sağlık üzerine yazdığım bir blogum var takip edersen sevinirim
    http://ceydacengiz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil