1 Mart 2015 Pazar

PİGMENT FAR DOSYASI

Merhabalar!

Pigment farların kullanımı her ne kadar zor olsa da (etrafa dökülmesi, göz altına bulaşması, ten makyajınızı mahvetmesi gibi) özellikle gece makyajlarında kullanmayı seviyorum.

Pigment far kullanırken fırçanızı Mac Fix Plus’la veya normal çeşme suyuyla ıslatıp kullanmalısınız. Ya da glitter glue tarzı (Too faced, Sephora gibi markalarda mevcut) pigment far yapıştırıcılarından 
kullanabilirsiniz.

Diğer bir önerim ise göz altı kapatıcınızı ve fondöteninizi sürmeden önce pigment farınızı uygulamanız. Böylece pigmentin ten makyajınızı mahvetmesini önlemiş olursunuz.

Benim elimdeki pigment farları tek tek inceleyelim:
The Balm No Money No Honey:





Sarı alt tonlu, şampanya renginde çok güzel bir pigment far. Swatchu şöyle:


Essence Twilight-Alice Had A Vision Again:

Koleksiyon ürünüydü. Yine koyu gece makyajlarımda severek kullanıyorum.




Essence-Smell The Caramel:

İçinde altın simleri bulunuyor. Swatchu şöyle:




Essence-Strawberry Smoothie:

Tam şeker pembesi bir pigment. Pek kendime yakıştıramasam da seviyorum rengini.





Essence-Cotton:

Uçuk pembe tonlarında.



Golden Rose-106

Oldukça metalik bir beyaz. Biraz iddialı geliyor bana.





 İnglot-67:

İnglot Türkiye’den çekilirken almıştım. Kahve- bakır tonlarını kendime çok yakıştırıyorum. O yüzden bu pigmentin yeri bende ayrıdır.




Siz pigment far kullanmayı seviyor musunuz? Tercihiniz hangi marka ve renklerden yana?


Sevgiler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder