3 Mart 2014 Pazartesi

BİTENLER #2 : ŞUBAT AYI BİTENLER

Merhabalar!


Bir bitenler yazısı ile karşınızdayım. Bu ay içerisinde neler bitirmişim toplu halde bir bakalım:


Elimde çok fazla bitmiş ürün biriktirmeyi sevmiyorum. Bunlar çöpe gitmekten kurtulanlar.


Rosense Gül Suyu: Cildimi canlandırsın diye sprey şişesine koyup kullandım. Fakat kokusu çürümüş gül gibi koktuğu için beni rahatsız etti. Bir daha almam.

Loreal 3 Etkili Tonik: Uzun zamandır kullanıyorum. Bana yeterli gelen bir ürün. Detaylı bir yazı yazmayı planlıyorum.

Elidor Onarıcı Bakım Maskesi: Kıvamı oldukça yoğun. Islak saçta 5 dakika tutmak yeterli oluyor. Kokusu güzel. Saçı yumuşatıyor. Elimdeki benzer ürünler bitince yeniden alabilirim.


Avon İncandesence Parfüm: Yıllardır kullanırım. Çiçeksi bir parfüm. Kokusu kalıcı.

Apaks Kulak Temizleme Çubuğu: Bim’den almıştım. Göz makyajı vs. temizlerken kullanıyorum.

Essence Köpük Fondöten: Yazısı şurada


Loreal Superliner: Yıllardır kullandığım eyelinerım. Yenisi çoktan alındı. Daha detaylı bir inceleme yazısı yazacağım.

NYC Sky Rise Rimel: Yazısı şurada.

Rimmel Match Perfection Concealer: Severek kullandığım bir concealer. Yenisini kullanmaya başladım. Yazısı yakında blogda.

Sevgiler:)



6 yorum:

  1. Merhabalar,
    Sayfanızı yeni keşfettim çok beğendim. Sizi izlemeye aldım. Bana da beklerim, http://fatoscatadlar.blogspot.com.tr/
    Güzel paylaşımlarda tekrar görüşmeyi diliyorum.
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. Loreal 3 Etkili Tonik dikkatimi çeken ürünler arasında bakalım bi ara almalıyım detaylı yorumu bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
  3. Loreal'in ürünleri bende çok severek kullanıyorum canım takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. loreal'in yanıltan ürünü pek olmuyor gerçekten :)

      Sil