29 Ekim 2014 Çarşamba

EYLÜL VE EKİM AYI BİTENLER

Merhabalar!

Çok uzun zaman oldu bloga yazmayalı. Hayatımda epey değişiklik oldu bu süreçte. Önceki işimi bıraktım, hemen yeni bir işe başladım. Sonrasında çok ağır grip geçirdim, yorgan döşek yattım diyebilirim. Neyse ki iyileştim ve bloguma geri döndüm :)

Geçen ay ve bu ay neler bitirmişim bakalım:


Deborah CC Cream: Yazısı blogda olacak. Çok beğendim bu ürünü.

Max Factor Creme Puff: Yazısı şurda


Loreal Excellence Creme Saç Boyası 7/3 Kumral Dore: Saçlarıma dip boyası yaptım. Saçlarımı hep evde kendim boyarım, Loreal'i çok beğendim. Saçları yıpratmıyor.

John Freida Frizz-Ease Nemlendirici Saç Maskesi: Çok beğenerek kullandım, vaadini gerçekten yerine getiriyor, saçlara ihtiyaç duyduğu nemi veriyor. Tek sıkıntısı çok bereketsiz, çabucak bitiverdi :(

Gliss Sıvı Saç Kremi: Açılmayan, zor taranan saçların ilacı. Yenisi çoktan alındı. 


Bioderma Sebium Temizleme Jeli: Yazısı şurda.

Benri Makyaj Düzeltme Çubuğu: Makyaj hatalarında kurtarıcı. Çekmecemin demirbaşlarından :)

Benri Kare Pamuk: Her indirimde stokluyorum. Makyajımı temizlerken çok yardımcı oluyor.


David Beckham Deo Spray: Kokusunu çok beğendim. Orijinal parfümünü aldım :)

Loreal 3 Etkili Tonik: Yazısı şurda. 

Olay Günlük Nemlendirici: Kullanım süresi dolmuş, çöpü boyladı.


Purederm Tekli Maske: Yazısı şurda

Nivea Pearl & Beauty Deodorant: Kokusunu beğendim. Yenisi alındı bile :)

Flormar Ruj: Ne zaman aldığımı ben bile unuttum:) Doğru çöpe

Garnier Matlaştırıcı Sorbe: Yazısı için TIKTIK


Eeose Kaş ve Kirpik Bakım Serumu: Sevemedim maalesef. Yazısı için TIKTIK

Flormar Oje: Bu ojeyi severek kullandım ve bitirdim :)

Avon Göz Bazı: Yazısı şurda.

Flormar Ruj: Yine ne zaman alındığı belli olmayan bir ruj. Kokusu değişmiş attım.

Sevgiler :)

4 yorum:

  1. Canım benim çok geçmiş olsun,umarım daha iyisindir şimdi :/ Yeni işin hayırlı olsun.Yazın yine bir harika,özlemişim yazılarını.Kendine dikkat et canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzelim, içi güzel kendi güzel arkadaşım. çok teşekkür ederim :*

      Sil
  2. Hoşgeldiiin=) Çok geçmiş olsun ben de aynı vaziyetteyim lakin 8.30-18.30 iş:( Yeni işin de hayırlı olsuun=) David Beckham parfümü nasıl, hafif pudramsı bi koku mu çiçekli mi baharatlı mı meyveli mi(hepsini saymayaydım iyiydi)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bitanem. kokuları tarif etme konusunda biraz sıkıntılıyım, hafif ve çiçeksi olarak tarif edebilirim. deo spray olmasına rağmen epey kalıcı :)

      Sil