13 Mayıs 2014 Salı

İNSTAGRAM'DA BEN #4

Merhabalar!

Bu hafta neler paylaştığımı merak ediyorsanız sizi yazının devamına alayım :)


Ankara'ya bahar gelse de hava kuruluğundan bir şey kaybetmiyor. Elimin altından nemlendiricimi eksik etmiyorum.


Günlük makyaj rutinimde bunlar bulunuyor.

Pino'ya girdiğimde anneler günü indirimlerinin başladığını gördüm. Anında fotoğraflayıp paylaştım.


Bardağımı öpmüşüm yine :)


Pazar kahvaltısına pancake yaptım. İlk deneme için oldukça başarılı sanki :)

Rengarenk bir makyaj yapayım dedim, ortaya böyle bir şey çıktı. 


Anneler günü indiriminden payıma düşenler bunlar da.


İlk kez içtim bu çayı. Spor yaptıktan sonra iyi geldi. Tadı oldukça başarılı.

Benim bir haftam böyle geçti. 

Haftaya görüşmek üzere,

Sevgiler :)



4 yorum:

  1. Makyaj ne güzel olmuş öyle :))
    Haftan çok güzel geçmiş hep böyle olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene çook sevindim canım :)
      çok teşekkür ederim.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. benim de öyle :) yapmayı öğrenince daha iyi oldu :)

      Sil