22 Nisan 2014 Salı

REAL TECHNİQUES PUDRA FIRÇASI

Merhabalar!

Geçen hafta sizlere RT fırçalar arasında en çok sevdiğim fırçamı anlatmışım. Yazısı şurada.


Bu fırçayı Migros’tan aldım. 


Fırçanın kılları %100 sentetik.

Oldukça pofidik bir fırça. Tek hamlede T bölgenizi pudra ile sabitlemekte oldukça başarılı.


Temizlemesi çok kolay. Aldığımdan beri iki kez yıkadım ama hiç kıl dökmedi.

Kıllarının sık olması nedeniyle pudrayı çok düzgün ve doğal bir şekilde uyguluyor. Terracotta pudraları uygulamakta da çok başarılı.

Allık sürmeyi hiç denemedim. Çünkü oldukça büyük bir fırça.

Yumuşacık bu fırça aldığım günden beri elimden düşmüyor.

Pudra fırçası arayanlara kesinlikle öneriyorum.

Sevgiler J




6 yorum:

  1. benim de aklımda bir pudra fırçası var, rtnin de allık ve fondöten fırçasını kullanıyorum :) acaba buna da mı bir şans versem :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba blgumda cekılsım var beklerım sevgıler

    YanıtlaSil
  3. çok fena aklıma girdin aslında zaten aklımdaydı ama sende suçlusun ahah :)

    YanıtlaSil