21 Nisan 2014 Pazartesi

DIY # NEMLENDİRİCİ SAÇ BAKIM MASKESİ

Merhabalar!

Bu hafta sonu pazar günümü saçlarıma bakım yaparak geçirdim. Bugün de sizlere saçlarıma uyguladığım kürümü anlatmak istiyorum.

Saçlarım boyalı ve ısıl işlemler ciddi şekilde saçlarımı nemsiz bırakıyor. Bu nedenle saç bakım yağlarının yanında doğal kürler uygulayarak saçımıza ihtiyacı olan nemi vermemiz gerekiyor.

Malzemeler:

1 adet olgun avokado
2 tatlı kaşığı tatlı badem yağı
2 tatlı kaşığı bal


Avokadoyu çatalla güzelce eziyoruz. Bal ve badem yağını ekliyoruz. Güzelce karıştırıyoruz. Ortaya böyle bir karışım çıkıyor:


Saçlarımıza tutamlar halinde uyguluyoruz ve bone ile sarıyoruz. 45 dakika bekletiyoruz. Daha sonrasında yıkıyoruz.

Ben sonuçtan oldukça memnunum, saçlarıma iyi geldiğini, nem verdiğini görebiliyorum. Öyle ki bugün ellerim sürekli saçlarıma gidiyor.

Ben bu maskeyi iki haftada bir uygulamayı planlıyorum.

Size de denemenizi tavsiye ederim.

Sevgiler J


2 yorum:

  1. merhaba yazılarınız cok güzel yazılarınızı moda sitemizde görmek isteriz eğer inceleyip bize ulaşabilirseniz sevinirim ben modavit.com un yayın editörü serra cancı sitemizi incelemek için www.modavit.com u inceleyebilirsiniz yada facebooktan https://www.facebook.com/profile.php?id=100008319150273 cemre yılmaz a ulaşabilirsiniz iyi günler yazılarınızı takip ediyoru

    YanıtlaSil
  2. eğer isterseniz benm gmail imede döne bilirsiniz =) iyi günler

    YanıtlaSil