11 Ağustos 2014 Pazartesi

PASTEL NUDE OJE SERİSİ - CREAM

Merhabalar!

Piyasaya hızlı bir giriş yapan Pastel Nude serisinden Cream rengi ile karşınızdayım. Daha önce Blush ve Camel renklerini burada yazmıştım.


Serideki tüm ojeler hem isimlendirilmiş hem de numaralandırılmış.



Yapı olarak serinin diğer ojeleriyle aynı. Sürümü kolay, kuruma hızı fena değil. İkinci katta opaklaşıyor. Top coat kullanımını gerektirmeyecek kadar da parlak. Fakat ikinci günden itibaren üstlerden soyulmaya başlıyor.

Yaz – kış kullanabileceğim, tırnaklarımı özenli ve bakımlı gösteren bir oje oldu. Favorilerim arasına girdi bile.


Şimdi sizi farklı ışıklarda çekilmiş fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum. 




Sevgiler :)


8 yorum:

  1. bu seriye ben de bayıldım hatta şuanda tırnaklarımda bu serinin ürünlerindn biri var ama no kaç bilmiyorum ten rengi pembemsi gibi ama değil :)) tırnaklarına çok yakışmış bu ton da harika

    YanıtlaSil
  2. Bu seriyi ben de çok sevdim. Yalnız cream diğerlerine göre benim için 1 adım geride, aldığıma da azıcık pişman oldum. Çünkü o hafif sarımsı tonu sanki tırnakları sararmış gibi gösteriyo gibime geldi:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben o hafif sarımsılığı sevdim aslında :)

      Sil
  3. Bende bu serinin rosse ve moccha rengini kullanıyorum bu renkte çok hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rose ve mocha renklerini denemedim ama onlar da bloglarda n gördüğüm kadarıyla oldukça güzeller :)

      Sil
    2. Bir kaç güne yazarım o zaman :) bir de benden görürsün,instagrama rose rengini koymuştum müthişşşş

      Sil
    3. instagramdan bakayım :)

      Sil