5 Mart 2014 Çarşamba

FLORMAR BRONZİNG POWDER FACE&BODY

Merhabalar!

Bugün sizlere Flormar’ın bu pudrasını anlatacağım.


Bu ürün ilk çıktığında okuduğum bloglarda “tabak bronzer” diye nam salmıştı. Lakabının hakkını veriyor bu ürün. Tam tamına 33 gr ve gece gündüz sürekli kullansanız bile yıllarca size yetebilir.





Bendeki rengi BR02. Kumral olduğum için orta tonunu seçtim. İçinde kızıllık veya turunculuk barındırmadığını düşünüp kontür amaçlı almıştım; fakat kullandıkça turuncumsu görüntüsü beni rahatsız etmeye başladı. İçinde belli belirsiz simler de mevcut.

Swatchuna bakalım:



Dediğim gibi ben bu ürünü kontür amaçlı aldığım için turuncumsu görüntü beni rahatsız ediyor, sanki yüzüm çamura bulanmış gibi görünüyor. Bu ürün yerine kontür için The Balm Bahama Mama daha kusursuz bir seçim olur. 

Ben bu ürünü daha çok bronzer-allık gibi kullanıyorum. Bazen de göz çukurumu (crease bölgesi) belirginleştirmek için kullanıyorum.

Kalıcılığı konusunda da sıkıntıları var. Sabah sürdüğünüz ürün size birkaç saat eşlik edebiliyor. Sonrasında belli belirsiz cildinizde kalıyor.

Çok tavsiye edeceğim bir ürün olmadı maalesef.

Fiyatı 29TL.

Şuradan ürüne ulaşabilirsiniz.

SevgilerJ



6 yorum:

  1. Abimin düğünü için kuaförde makyaj yaptırmıştım.Makyajı yapan sözde makyöz kız Flormar bronzing powder face&body pudrayı sürmeye başladı.Bakar mısın dedim ben çok beyaz tenliyim bronz pudra bana gitmez başka pudra kullanırmısın.Kız demez mi en açık pudrayı kullanıyorum :) Şaka gibi...Sustum acelemiz var diye ama içimden neler neler söyledim.Bende hiç kimseye önermem hatta beyaz tenliler bilhassa uzak dursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sözde makyöz artık ne kadar uzaksa makyaj dünyasından :)
      sırf onlar yüzünden kendi makyajımı kendim yapmayı öğrendim :)

      Sil
  2. Kontür için en uygunu The Balm'ın Bahama Maması bence. Kesinlikle denemelisin. :) Benim bloguma da göz atmak istersen http://birazmakyajbirazbakim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blogunuzu zaten takip ediyorum :) bahama mama benim de yeni favorilerimden, Sevgiler:)

      Sil
  3. Bende allık olarak kullanıyorum.Malum beyaz tenli olunca sırıtıyor :) Kalıcılığını da makyaj bazıyla arttırıyorum tabi baya zahmetli oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle de denemek lazım. ben fondötenimin içine karıştırdım, krem kontür ürünü olarak kullanıyorum, yoksa evladiyelik pudra, bitmeyecek :)

      Sil