10 Mart 2014 Pazartesi

LOREAL ÜÇ ETKİLİ DÜZGÜNLEŞTİRİCİ TONİK

Merhabalar!

Bugün sizlere uzun zamandır kullandığım bu toniği anlatacağım.


Bu benim 5. kutum. Bitmeden hemen stokluyorum her seferinde.






Neymiş bu ürünün özellikleri:

*Paraben içermiyor, hipoalerjenik ve hassas ciltlere uygun. En sevdiğim yönü bu oldu.

*İçerik olarak beni rahatsız etmedi.

*Karma ve normal ciltlere uygun.

Ben nasıl kullanıyorum:

Sabahları cildimi temizleyici ile yıkadıktan sonra pamuğa döküp yüz ve dekolte bölgeme uyguluyorum. Akşamları da makyajımı temizleyip temizleyici ile yıkadıktan sonra uyguluyorum.

Ağır bir kokusu yok, sadece hafif bir alkol kokusu geliyor burnunuza. Ciltteki kir kalıntılarını tamamen arındırıp gözenekleri sıkılaştırıyor. Temiz bir his veriyor.

Birçok toniğin aksine cildi kurutup germiyor. Ama ben yine de nemlendirici kullanarak günlük cilt bakımımı tamamlıyorum.

Her ürün ciltten cilde farklı reaksiyonlar verebiliyor, fakat ben bu toniğin karma yapıdaki cildime iyi geldiğini fark ediyorum.

Fiyatı 17TL. İndirim dönemlerinde çok daha ucuza alabilirsiniz.

Sevgiler J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder