7 Ağustos 2014 Perşembe

EKLİPS SHADİNG BRUSH VE FAN BRUSH YORUMLARIM

Merhabalar!

Bildiğiniz üzere Gratis Eklips markasının fırçalarını piyasaya sürdü. Ben de ilk fırsatta bu iki fırçayı aldım.


Şekil ve görünüm itibariyle Ecotools’a benziyor. Yine Ecotools gibi cruelty free ve çevre dostu bir ürün.

İlk tanıtacağım ürün shading brush:

Gördüğünüz gibi fırçanın kılları fan şeklinde açılıyor. Yumuşacık bir fırça.


Far sürerken oldukça homojen bir şekilde tüm göz kapağına dağıtıyor ürünü. Aynı şekilde crease bölgesini yumuşatmak için de kullanıyorum, bu konuda da oldukça başarılı.

Ayrıca bu fırçayı kaş altınızı aydınlatmak ve burun kenarlarını kontürlemek için kullanabilirsiniz. Fiyat-performans açısından oldukça iyi.

İkinci ürün ise fan brush:



Uzun zamandır elmacık kemiklerimin üst kısmına aydınlatıcı sürmek için yelpaze fırçaya ihtiyacım vardı. Fakat bir türlü bulamıyordum. Hazır fiyatı uygunken alayım dedim.

Fırçası oldukça ince, geniş alanda uygulama yapma şansınız yok maalesef. Çok ince bir çizgi halinde aydınlatıcı uygulayabiliyorum. Bu nedenle aradığımı bulamadım.


Bu fırça daha çok burun kenarı kontürü için ya da makyaj yaparken göz altlarınıza düşen toz farları süpürmek amaçlı kullanılabilir diye düşünüyorum.


Benim Eklips fırçalar hakkındaki görüşlerim bu şekilde. Siz bu markanın ürünlerini kullanıyor musunuz? Bu fırçalardan başka fırça öneriniz var mı?


Sevgiler :)








6 yorum:

  1. fırçaların görünümü güzel ama sorunları çok yumuşak olmaları o nedenle istenilen performansa alınamıyor bence..

    YanıtlaSil
  2. Fan brushtan ben de umduğumu bulamadım. Ama diğerlerine bayıldım^^ Açılı kontür, far, eyeliner, kaş kirpik fırçası favorim. Kapatıcı fırçası aldım bde ama daha denemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fan brush hariç diğerleri gerçekten güzel :)

      Sil
  3. Ben pudra fırçasını kullanıyorum ve çok memnunum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fan fırçası hariç fiyatına göre çok başarılılar :)

      Sil