18 Şubat 2014 Salı

NYC SKY RISE RİMEL

Merhabalar!

Nyc markası Watsons’lara ilk geldiğinde denediğim ilk ürünü bu rimel olmuştu.

Rimelin fırçası ince. Bu nedenle kirpiklere uygulama yaparken gözünüzün sağına soluna bulaşmıyor. Kıvamı da çok güzel. Kıl fırçalı rimelleri daha çok sevdiğim için bu rimelin bir artı daha kazandı benden. Ayrıca fırçası uca doğru inceldiği için kat kat uygulamayı kirpiklere bulaştırmadan başarı ile tamamlıyor.


Rimelin görünüşü şu şekilde:






Kullanım ömrü 6 ay ama ben bir rimeli en fazla 2 ay kullanıyorum. Gözlerimin mikrop kapması isteyeceğim en son şey.

Kirpiklerimi kıvırdıktan sonra verdiği kıvrık ve hacimli görüntüyü seviyorum. Fakat bu hacimli ve güzel görüntü en fazla iki saat dayanıyor. Daha sonrasında kirpiklerime hiç rimel sürülmemiş gibi oluyor.
Bu nedenle birkaç saat sizi idare edecek bir rimel. Sabahtan akşama kadar sizi idare edeceği beklentiniz olmadan kullanmak gerekiyor.

Fiyatı 8TL civarı. Fiyat performans açısından denenebilir bir ürün. 

SevgilerJ  

2 yorum:

  1. Bu rimel ile ben pek anlaşamamıştım. Öyle duruyor şimdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her rimel her kirpik yapısıyla anlaşamıyor maalesef :(

      Sil