20 Şubat 2014 Perşembe

SUPERDRUG MANGO & PAPAYA BODY BUTTER

Merhabalar!

Bugün Watsons’a özel olarak ithal edilen Superdrug markasına ait Mango & Papaya Body Butter’ı bloğa konuk ediyorum.


200ml. bir ürün. 



Kıvamı oldukça katı. Hatta öyle katı ki cildime sürerken dağıtmakta oldukça zorlandım.

Sürdükten sonra uzun bir süre boyunca cilt tarafından emilmiyor, nemlendirme özelliği sıfır, yağlı ve yapış yapış bir his bırakıyor. Sağa sola bulaşıyor.

Kokusuna da değinmek istiyorum. Oldukça yoğun bir kokusu var. Benim koku konusunda genel olarak bir hassasiyetim yoktur; fakat bu krem bende ciddi anlamda hassasiyet yarattı.

Bir daha almayı kesinlikle planlamıyorum. Çünkü bir body butterdan beklenen hiçbir şeyi yerine getirmiyor.

Denemek isteyenler Watsons’lardan temin edebilir. Fiyatı 7-8TL civarında olması lazım.

Sevgiler J




2 yorum:

  1. Yazın benim için çok faydalı oldu hep gözüm takılıyordu ama almıyordum :) Almamaya karar verdim :)) Blogunu takibe aldım bana da beklerim =)))

    YanıtlaSil