28 Mart 2014 Cuma

GRATİS PUREDERM OXYGEN BUBLE MASK

Merhabalar!

Bugün sizlere Gratis’e özel Kore’den ithal edilen iki güzel maskeyi tanıtacağım.

İlki papatya ve şeftalili. Diğeri ise yabanmersini ve yeşil çaylı.


Gratis’in sık sık yaptığı indirimlerden birinde edinmiştim bu maskeleri. Bir paketin içinde iki kullanımlık ürün var.




Uygulama sırasında ellerinizin kesinlikle kuru olması gerekiyor. Yoksa maske köpürmüyor.

Ambalajından ilk çıkarttığınızda beyaza yakın jel bir kıvamı var. Sürdüğünüzde tamamen beyazlaşıp tıraş köpüğü gibi oluyor. Köpürürken de hafifçe yüzünüzü gıdıklıyor. 1 dakika boyunca cildimde tuttuktan sonra bol su ile göz çevresine yaklaştırmadan yıkıyorum. Verdiği temiz his çok güzel.

Şeftalili ve yabanmersinli arasında koku bakımından pek bir fark yok bence. İşlev olarak da belirgin bir fark görmedim.

İçeriğine göz atalım :



Arada canım istediğinde yapıyorum maskeyi. Köpürmesini izlemek eğlenceli oluyor. Temiz bir his veriyor.

Kısacası ben sevdim bu maskeyi.

Fiyatı çok uygun 2,5TL

 Sadece Gratislerde bulabilirsiniz.

Sevgiler J


10 yorum:

  1. Kore delisi ben bu maskeyi almam gerek. Ben de Kore fuarında bir maske almıştım gayet güzeldi inşallah bu senede olur fuar :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de maske delisiyim. fuar olursa aklımda bulunsun canım;)

      Sil
  2. Benim de çekmecemde sırasını bekliyor şeftalili olan. Sadece bir dakika bekeniyorsa baya pratikmiş.

    YanıtlaSil
  3. şetalili olanı bende kullandım canım ve çok eğlenceli pratik bir maske beğenerek kullanıyorum..

    YanıtlaSil
  4. Ben de kullandım bu maskeleri :) Hiç fena sayılmazlar :) Temiz bir his bırakıyorlar ancak şu köpürme olayı beni düşündürmüyor değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. köpürme konusunda kafa yormadım açıkçası :) eğlencesine takıldım sanırm :)

      Sil
  5. Ben de severek kullanıyorum iki çeşidini de. Hele köpük köpük olmasına bayılıyorum ^_^

    YanıtlaSil