24 Mayıs 2014 Cumartesi

SOLAIT MATTIFYING FACE SUN FLUİD

Merhabalar!


Yaz geldi artık. Güneşin zararlı etkilerine maruz kalmamak için doğru ürünleri kullanmak gerekiyor. Bugün sizlere bir güneş kremini anlatacağım. Watsons’a özel Solait Mattifying Face Sun Fluid.




Bir güneş kreminden beklentim nedir?

*UVA ve UVB koruması olması
*Cilt yapısına uygun olması
*Uygulama sonrası yüzde hayalet gibi bir beyazlık bırakmaması
*Çok ağır yapıda olmaması, yağlı ve yapış yapış bir his bırakmaması


Bu kremin iddiası hafif yapıda olması ve matlaştırıcı etkisinin olması. Peki vaat ettiklerini yerine getirebiliyor mu? Kesinlikle hayır. Bir kere çok az bir miktar alsanız bile cildinizde çok yağlı bir tabaka bırakıyor. Pudra ile sabitleseniz de bir iki saate yine parlama yapmaya başlıyor. Matlaştırıcı bir etkisi söz konusu değil. Yapısı da oldukça yoğun ve dağıtması zor.

Kokusu klasik bir güneş kremi nasıl kokuyorsa öyle. Beni rahatsız etmedi. Sürdükten sonra beyaz bir görüntüye sebep olmadı.


Kapağına akma dökülme yapmıyor. Ürünün tüpte olması hijyen sağlıyor.

Ben bu ürünü pek sevemedim. Beklentilerimi karşılamadı maalesef.

Denemek isteyenler Watsons’tan temin edebilirler.

Sevgiler J

2 yorum:

  1. Selamlar. :)
    Yeni bir etkinlik başlatmaya karar verdim.
    Katılmak istersen beklerim. :)
    http://deepoftheocean.blogspot.com.tr/2014/05/etkinlik.html

    YanıtlaSil