23 Ocak 2016 Cumartesi

BOURJOİS BRONZİNG POWDER

Merhabalar!

Ankara soğuktan donarken size sıcacık, çikolata kokulu bir bronzerı anlatacağım. Bourjois markası ülkemizden yanlış hatırlamıyorsam iki sene kadar önce çekilmişti. O sırada tüm ürünleri %50 indirime girmişti ve ben bu bronzerı bulamamıştım. 

Günün birinde İnstagram'daki bir satış hesabında bu ürünü gördüm ve satın aldım. 
 

Ürünün görünüşü böyle.


 Bu da arka kısmı. Karton bir kutusu var.

 İçini açınca mis gibi bir çikolata kokusu yayılıyor. 

İçerisinde hafif bir sim var ve çok hafif kızıllık içeriyor. O yüzden kontür için çok uygun değil. Ben yanaklarımı ısıtmak için veya crease bölgeme kullanıyorum. Sürdüğüm zaman gün sonuna kadar benimle kalıyor.

Swatchu da bu şekilde. İçindeki belli belirsiz simleri fotoğraflamakta zorlandım ve pek yansıtamadım. 

Bu ürünün en büyük dezavantajı artık ülkemizde olmaması. Fakat İnstagram üzerinden ya da yurt dışına giden birilerinden rica edip edinebilirsiniz.

Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder