13 Şubat 2016 Cumartesi

GOSH BB KREM

Merhabalar!

Bugün sizlere project pan'da bahsettiğim bir ürünü anlatacağım. Project pan yazısını yazdıktan sonra fark ettim ki Gosh'un BB Kremine blogumda yer vermemişim. Hazır indirim zamanıyken size bu ürünü anlatayım dedim:

Bendeki rengi 01 Sand.



Gratis'teki satış danışmanı ürünün ten rengi ile bütünleştiğini ve bu nedenle de tenime uyacağını söylemesi üzerine satın aldım.

Aslında bu ürün nemlendirmeyi ve fondöten altına baz olarak kullanılmayı vaat ediyor. Bu nedenle herhangi bir kapatıcılık beklememek lazım.

Rengini göstermek istiyorum size:




Biraz küllü bir rengi var. Dağıtmaya başlayınca herhangi bir kapatıcılığı olmadığını anlıyorsunuz. Ben ürünü (üstüne ayrıca fondöten sürmeden) BB krem olarak tek başına kullandığım için lekeli bölgelere ayrıca kapatıcı sürüyorum.

Ürünü tamamen dağıttıktan sonra yavaş yavaş boynumla yüzümün renginin eşitlendiğini görüyorum. 

Cilde tamamen nemli ve sağlıklı bir ışıltı katıyor. 

İçinde SPF 15 güneş koruması var.

Kalıcılığına gelirsek pudra ile sabitlememe rağmen gün sonunda ürünün dağılmaya başladığını görüyorum. Tabi ki Benefit Porefessional gibi bir baz kullanarak kalıcılık süresini biraz daha arttırabilirsiniz.

Kısacası benim sevdiğim bir ürün oldu, yeniden almayı düşünebilirim.

Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder