20 Haziran 2014 Cuma

MAKYAJ FIRÇALARIMI NASIL TEMİZLİYORUM?


Merhabalar!

Fırçalarımı en geç iki haftada bir temizliyorum. Bugün sizlere hazır hafta sonu yaklaşırken makyaj fırçalarımı nasıl temizlediğimi anlatacağım. 

Yardımcılarım bunlar:


Yves Rocher göz makyaj temizleyicisini pek beğenmemiştim. O yüzden kendisini fırça temizliğinde kullanmaya başladım.

Bebek şampuanını tercih etme sebebim ise içeriğinin temiz olması. İçerisinde saf zeytinyağı mevcut. Çünkü fırçalar aşırı kimyasala maruz kalınca yüzümüzde sivilce oluşumuna neden olabiliyor.

Göz makyaj temizleyicisini eyeliner fırçamı temizlemek için kullanıyorum. Çünkü jel eyelinerı tek başına bebek şampuanı temizleyemiyor.

Sonuç ortada:



Eyeliner fırçası dışında kalan fırçalarımı temizlemek için kabın içerisine bir miktar bebek şampuanı döküyorum. Fırçayı iyice bebek şampuanına batırıyorum. En son aşama olarak ise fırçalarımı duruluyorum. Bu yöntemle tüm fırçalarım tertemiz ve yumuşacık oluyor.

Tüm fırçalar tertemiz :)


Fotoğraf kalitesi için üzgünüm, ışık yeterli gelmediği için netleme problemi yaşadım.

Benim fırça temizleme rutinim böyle. Siz fırçalarınızı nasıl temizliyorsunuz ?

Sevgiler :)


10 yorum:

  1. Çok güzel bir post olmuş :) Teşekkürler bilgi için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim :) beğenmenize çok sevindim :)

      Sil
  2. süper :)
    blogunu yeni gördüm hemen takibe aldım bende beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Ay onlar ne kadar çok öyle :)
    Off ben hep böyle cahil kalacağım bu makyaj konusunda :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur mu hiç öyle şey :) benim fırçalarım sayı olarak biraz abartı. Real Techniques setler yeter de artar bile aslında :*

      Sil
  4. bende dalin kullanıyorum canım bırazcıkta zeytınyagı :)

    YanıtlaSil
  5. Youtube de ki bir makyaj videosunda görmüştüm. Biraz sıvı sabun ve zeytin yağıyla temizliyordu. Henüz denemedim. Sanırım önce bunu deneyeceğim. :)
    Güzel bir post olmuş. Eline sağlık. :)

    YanıtlaSil