28 Ocak 2014 Salı

NEUTROGENA NORVEÇ BÖĞÜRTLENİ DUDAK NEMLENDİRİCİSİ


Merhabalar!

Bugün Neutrogena’nın çıkarmış olduğu en son ürünü sizlerle paylaşıyorum.



Firma bu ürünle ilgili neler demiş bakalım:

Norveç Böğürtlenli Besleyici Dudak Nemlendiricisi’nin formülü, dudaklarınızın doğal yapısıyla uyum içerisinde çalışır. Dudaklarınız günden güne yumuşacık olur ve beslenir.


    Norveç Böğürtleni'nin eşsiz kokusuna sahiptir.

    Cildin doğal yapısıyla uyum gösterir.

    Yağlı bir his bırakmaz.”

Ürün vaat ettiği her şeyi yerine getiriyor. Geceleri yatmadan önce kullanıyorum ve çatlamış dudaklarımın iyileştiğini görüyorum. Üstelik kokusunu çok sevdim.

Neutrogena’ya güvenim her zaman tam ve bu ürünle de yanılmadığımı bir kez daha anladım.

6TL civarı uygun fiyatlı bir ürün.

Sevgiler J


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder