29 Ocak 2014 Çarşamba

THE BALM PUT A LID ON IT FAR BAZI

Merhabalar!

Bugün sizlere The Balm markasının en başarılı ürününü tanıtıyorum. Put A Lid On It.

Yapı olarak yağlı göz kapaklarım var. Bu sebeple sürdüğüm far ne kadar kalıcılık iddiasında olursa olsun gün sonuna doğru çizgilenmekten kurtulamaz. Şimdiye kadar göz bazı için Avon ve Essence gibi uygun fiyatlı markaları denemiştim. Bu baza ulaşmak içinse resmen çıldırıyordum, fakat Gratis’te bir türlü bulamıyordum.

Neyse ki sonunda bazıma kavuştum ve çok bir şey beklemeden kullanmaya başladım. Fakat beklentiyi düşük tutarak hata yapmışım.

Ben bu bazda neler buldum:

*Sürdüğüm farın rengini daha belirgin hale getirdi.

*Sabah yapıp çıktığım göz makyajım akşam 22.00 sularına kadar bozulmadan dayandı.


Ürün böyle:


Sizce de ambalaj tasarımı çok sevimli değil mi?

Ürün 11,8ml. ve oldukça bereketli. Zira ufacık bir ürün tüm göz kapaklarınıza yetiyor. Ürünü göz kapaklarıma uyguladıktan sonra 1-2 dakika sabitlenmesi için bekliyorum. Ardından makyajımı yapıyorum.

27TL’ye bulabileceğiniz, işini hakkıyla yapan, mükemmel bir göz bazı. Kesinlikle bulduğunuz yerde sepete atın.

SevgilerJ


2 yorum:

  1. Benim de favori far bazlarim arasinda, hele indirimde tadindan yenmiyo!
    Blogunu cok sevdim :)

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle! indirimde 13TL gibi bi fiyata geliyor, 2şer 3er tane alıp depolanası:)
    teşekkür ederim, blog dünyasında daha çok yeniyim. Ama yorumun beni cesaretlendirdi:)

    YanıtlaSil