27 Ağustos 2014 Çarşamba

YVES ROCHER REPARATİON NUTRİ-REPAİR MASK

Merhabalar!

Saçlarım boya nedeniyle oldukça kurumuş durumda. Bu nedenle üzerinde “onarıcı- nem maskesi” ibaresi bulunan her ürünü deneme potansiyeline sahibim. Bugün sizlere Yves Rocher’in Reparation serisinden onarıcı saç maskesini anlatacağım. Bakalım benim saçımın derdine derman olabilmiş mi?


Ürünün en sevdiğim özelliği içinde paraben ve silikon olmaması.

Maskenin kokusu çok güzel. Uzun süre kalıcı olmasa da sevdim. Haftada bir saçlarımı şampuanla yıkadıktan sonra bir miktar alıp saçlarımın özellikle uç kısımlarına sürüyorum. Bekletebildiğim kadar bekletip duruluyorum. 


Bu ürünü kullandığımdan beri artık saçlarım tararken zorlanmıyor. Ayrıca saçlarımın eskisine oranla daha nemli olduğunu daha canlı durduğunu gözlemledim. (belirtmem gerekir ki saçlarıma dönem dönem bakım kürleri de uyguluyorum. Yalnızca saç bakım maskesinden bu performansı beklemek doğru değil. Tüm ürünler birlikte kullanıldığında daha iyi sonuç alınacaktır.)

Ürünün tek dezavantajı uzun ömürlü olmaması, çabucak bitmesi.

İndirimde yakaladığımda aynı serinin bakım yağını da almayı planlıyorum.

Siz bu ürünü daha önce kullandınız mı? Saçlarınızın sağlıklı durması için ne tür bakım ürünleri kullanıyorsunuz?

Sevgiler :)

6 yorum:

  1. ben bu ürünü daha once kullanmadım fakat aynı sorundan bende muzdaribim :(buna benzer bir maske kullanıyorum ama degistirsem mi diye dusunuyorum eger cok cok memnunsan bende deneyebilirim :( fiyatı neydi acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 20 TL civarıydı ben aldığımda. bu maskeyi oldukça beğeniyorum :) hayatımın maskesi diyebileceğim bir saç ürünüyle tanışana kadar bu maskeyi kullanabilirim :)

      Sil
  2. bu tür ürünler maalesef ççok çabuk bitiyor :(

    YanıtlaSil
  3. Boyadıktan sonra cezasını böyle çekiyoruz.
    Aslında çok kuru değil ama kullanıyorum bende
    Merak ettim kokusunu özellikle almam lazım :)
    Çok teşekkür ederim canım benim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en iyisini yapıyorsun, saçlar iyice berbat olmadan korumak için önlemleri almamız lazım.
      öpüyorum seni :*

      Sil