1 Eylül 2014 Pazartesi

BİTENLER : AĞUSTOS AYI BİTENLER

Merhabalar!

Elimde çok fazla panını gördüğüm ürün olmasına rağmen bu ayın bitenler yazısına yetiştirmeyi başaramadım. Önümüzdeki ay daha çok renkli kozmetik bitmiş olacak, onun tesellisi içerisindeyim:)


Disk Pamuk: Her ay bitenler yazımda olmazsa olmazım.

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu: Yazısını hala yazmadığımı fark ettim. Yakında blogda olacak.


Golden Rose Pudra 05: İçinde paraben olmayan bir pudra. Ben gün içerisinde makyajımı sabitlemek için kullanıyordum. Fakat yapısı bozulmuş sanırım. Sürünce yüzümde gerginlik hissi yarattı. O yüzden çöpe atıyorum.

Nivea Roll On Deodorant: Alüminyum içermediği için severek kullanıyorum.

Flormar Multi Colored Powder: Düşüp ortasından kırılmıştı. Kokusunda da değişiklik fark edince çöpü boyladı.


Maybelline Gel Eyeliner – Black: Severek kullandım. Dibinde çok az kalmıştı o da kurumuş maalesef. Elimdeki likit eyeliner bitince alacağım. Yazısı şurada.

Rimmel Match Perfection Concealer: Severek kullanıyorum. Fakat sanırım yağ bazlı. Bunu sürdüğüm günler waterproof ürünlerim dahi göz altıma bulaşıyor. Yağ bazlı olmayan concealer tavsiyeniz varsa yorum bölümüne bırakırsanız sevinirim. Yazısı şurada.

Rival de Loop Eyeliner: Yazısı şurada

Rimmel Lash Accelarator Endless Rimel: Yazısı yakında blogda olacak.

Sevgiler :)


4 yorum:

  1. Yazın bitenler daha az oluyo di mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle :)
      kışın kullanılan losyonlar, fondötenlerin yazın yüzüne dahi bakmadım :)

      Sil
  2. cok güzel bir yazı olmus canım ellerine saglık bunların yerıne gelecek olan alısverıs yazını bekliyorum :) makyajformulleri-ecemyazıcı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alışveriş yazısı yazmayalı epey olmuş sayende fark ettim. ama şu an kozmetik diyetindeyim :)

      Sil