17 Şubat 2014 Pazartesi

ALIŞVERİŞ #3 SEVGİLİLER GÜNÜ İNDİRİMİNDEN ALDIKLARIM

Merhabalar!


Geçtiğimiz hafta sevgililer gününe özel olarak Watsons, Gratis ve Rossmann’da indirim vardı. Sevgililer Günü kutlamayan biri olsam da indiriminden yararlanmaktan geri durmadım.
The Balm Shady Lady Vol 2 : Bu gidişle tüm Shady Lady paletlerini tamamlayacağım sanırım. %40 indirimle 38TL.

Deborah CC Krem: Bloglarda yazısını okuyup merak etmiştim. Hazır %40 indirim yakalamışken 24TL’ye aldım.

Loreal Superliner Extra Carbon Gloss Eyeliner: Kendisi benim en sevdiğim likit eyeliner. %25 indirimle 28TL’ye aldım.

Rimmel Scandaleyes Likit Far: Bloglarda yine çok methini duyduğum bir ürün. Bronz-kahve tonunda bir rengi var. %25 indirimle 8TL civarı (fiyatını net hatırlayamıyorum şu an)

Rimmel Asansörlü Siyah Göz Kalemi: Akmayan dağılmayan siyah göz kalemi istiyorum dediğimde mağaza çalışanı bu ürünü tavsiye etti. Fiyatı indirimsiz 12TL.

Burada değinmem gereken bir husus var. Gratis kendi markalarında %40 indirim yaparken Watsons’un bunu %25’te bırakması müşteri olarak hoşuma gitmiyor açıkçası.

Sevgiler J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder