5 Nisan 2014 Cumartesi

BİTENLER #3 MART AYI BİTENLER

Merhabalar!

Bu ay neleri bitirmişim öncelikle toplu olarak bakalım:


Lilibe Pamuk: Bu pamuğu Rossmann’dan almıştım. Fiyatı olarak uygun ve yumuşak.

İpelina Pamuk: Küçük bir kozmetik dükkanından almıştım. Yapı olarak sertti. Özellikle göz makyajımı çıkarırken canımı yaktı. Sevmedim.

Apaks: BİM’den aldım. Sadık yârimdir kendisi.


Cettua Burun Bandı: Gratislerde bulmak mümkün. 6 tane bant var her paketin içerisinde. Çok memnunum. Yenisi alındı bile.

Flormar 310 ve 319: French yapmak için kullandığım ojeler bunlar. 310’u tırnaklarımın uçlarına uyguluyorum.319’u tamamına sürüyorum. Yine alırım.


Arko Nem Zeytinyağlı Bakım Kremi: Çok yağlı ve cilt tarafından zor emilen bir krem. Dalan krem bin kat daha başarılı.

Purederm Oksijen Maskesi: Bu maskelerin yazısı şurada. Severek kullanıyorum.


Avon Today Parfüm: Sevdiğim parfümlerden. Yasemin çiçeği var içerisinde. Yoğun bir kokusu var , kokulara karşı hassasiyeti olanlar  denemeden almasın.

Parmex Aseton: Koyu renk ojelerde pek başarılı olmasa da fena bir ürün değil.

Purederm El Maskesi: Yakında yazısını yazacağım. Genel olarak memnun kaldığım bir ürün.

Ayrıca halen devam eden Project 10 Pan ve projede bitirdiğim ürünleri görmek için TIKTIK.

Sevgiler J

2 yorum:

  1. Apaks pamuklardan bende kullanmıştım başarılı bir ürün bence :)

    YanıtlaSil