28 Mayıs 2014 Çarşamba

LEE STAFFORD DRY SHAMPOO / KURU ŞAMPUAN

Merhabalar!

Günlük hayatın koşturmacası içerisinde size ilaç gibi gelecek çok pratik bir ürün anlatacağım.
Kirli hava, kullandığımız bakım ürünleri vs derken akşam yıkadığımız saçımızı sabah yağlanmış halde bulabiliyoruz. E yıkamaya da vaktimiz yok. Bu durumda kurtarıcı olarak kuru şampuanlar yetişiyor imdadımıza.


Lee Stafford saç ürünlerini başarılı buluyorum. Kuru şampuanı ise denemek için almıştım.


Kuru şampuanların en büyük sıkıntılarından biri saçta beyazlık bırakmasıdır. Bu üründe bu sorunu yaşamadım ben. Saçlarıma 15-20 cm uzaktan sıkıyorum ve saçlarımın o yağlı görüntüsünden kullanıyorum.

Kokusu biraz keskin bunu belirtmem lazım. Ama kısa süre içerisinde yok oluyor.

Ben denemek için mini boyunu almıştım. Bitince büyük boyunu alacağım.


Memnun kaldığım bir ürün oldu benim.

Özellikle belirtmem gerekiyor. Kuru şampuanlar saçlarınızı yıkamaya alternatif değildir. Sadece acil durumlarda o yağlı görüntüyü almaya yardımcı olur. Saçlarınıza yağmur suyu değdiği anda da etkisi kaybolur.
Gratis’ten edinebilirsiniz.

Sevgiler J

3 yorum:

  1. ilk fırsatta yapıcam canım :) teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  2. elinize sağlık bende kendimce yorumlamıştım incelemek isterseniz :) http://ondanbundanheryerden.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :)
      elbette hemen ışınlanıyorum :*

      Sil